Thursday 8 March 2012

Nak BALik kolEj!!

Assalamualaikum dan selamat pagi Jumaat... hemmmm, nampaknya besok da nak balik!!

Cuti MIDSEM yang BERAKSI dalam 1week ni berlalu begitu cepat sekali,,


Sempat laaa juga aku SNAP PIC kenangan di rumah, snap satu sudah... edit2 sikit then post laaa, ooopssss, awat sama macam DP FB, nak wat macam mana,, MODAL tu MODAL haha

Malam ni siaplaaa pack barang bagai, aku bawa LUGGAGE jaaa, even cuti seminggu maklumlaaa banyak sangat baju kotoq, sooo RUMAH sebagai LAUNDRY ok haha

Aku rasa memang aku seorang ja laaa sampai besok di KOLEJ SAINS KESIHATAN BERSEKUTU tuuu,,,wargggghhhh, anyway pada yang membaca blog ni,, TERMA KASEHHHH!!

2 comments:

  1. selamat menempuh sem baru...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abadiey, bukan sem baru,, saya cuti midsem saja bkn cuti sem :)

      Delete